رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم، بیمه سلامت رایگان را دستاورد مجلس یازدهم دانست و گفت: رویکرد مجلس یازدهم حمایت از اقشار ضعیف جامعه است و یکی از اقدامات موثر آن تصویب بیمه سلامت رایگان دهک های پایین جامعه بود که طی دو سال اخیر به خوبی توسط دولت سیزدهم اجرایی شده است.

زهرا شیخی رویکرد مجلس یازدهم را حمایت از اقشار ضعیف جامعه دانست و گفت: یکی از اقدامات موثر در این راستا، تصویب بیمه سلامت رایگان دهک های پایین جامعه بود که طی دو سال اخیر به خوبی توسط دولت سیزدهم اجرایی شده است.

وی افزود: فقط در سال گذشته برای حدود ۶ میلیون نفر طی یک هفته بیمه سلامت رایگان در کل کشور صادر شد که از این تعداد حدود ۲۰۰ هزار نفر سهم استان اصفهان بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نیز با مصوبه مجلس، پوشش بیمه سلامت رایگان گسترده تر شد و برای ۵ دهک پایین جامعه به طور کامل به صورت رایگان انجام می شود البته در حال حاضر در استان اصفهان حدود ۱ میلیون و ۳۰۰هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این تعداد تقریبا ۲۵ درصد جمعیت استان اصفهان را شامل می شود و این مهم با مصوبه و تلاش های مجلس یازدهم و اجرای دولت سیزدهم محقق شد./

پايان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست