رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان خوی متوحش خود را به دنیا نشان داد، گفت: صهیونیست‌ها در آتش خشم مردم بی گناه گرفتار خواهند شد.

زهرا شیخی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه و به ویژه بمبماران بیمارستان المعمدانی، گفت: امیدواریم رژیم جعلی و فاسق که با ظلم و خشونت حتی به زنان و کودکان هم رحم نمی کند با همت و همکاری مسلمانان جهان هر چه سریع تر نابود شود.

وی افزود: اسرائیل با حمله به بیمارستان غزه به دنیا ثابت کرد که رژیمی غاصب، جعلی و کودک کش است و امروز روز امتحان وجدان و انسان های بیدار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: چنین جنایتی خوی متوحش صهیونیست ها را به خوبی به دنیا نشان داد و امیدواریم این رژیم جعلی با مقاومت جبهه اسلامی و مسلمانان غیور فلسطین به زودی ریشه کن شود و همه ملت‌های آزاده جهان به تبعیت از حمایت ایران اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌های غاصب، اقدامات عملی برای متوقف کردن این جنایات داشته باشند.

شیخی با یادآوری اینکه رژیم سفاک با حمله به بیمارستان پایان خود را رقم زد، تصریح کرد: صهیونیست‌ها در آتش خشم مردم بی گناه گرفتار خواهند شد و امیدواریم امت اسلامی با وحدت ریشه این رژیم سفاک را بخشکانند و از تداوم جنایات آن در غزه جلوگیری کنند./

پایان پیام

پايان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست